مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 17:172022-01-22اقتصادي

سهم ناچیز نیازمندان از انرژی برق در آفریقای جنوبی


آفریقای جنوبی از جمله کشورهای جهان است که در حوزه توزیع عادلانه انرژی برق میان شهروندان خود، تلاش های فراوانی را در دستور کار قرار داده است؛ تلاش هایی که البته به واسطه تضاد شدید طبقاتی در این کشور شاید چندان به چشم نیاید.

آفریقای جنوبی که بخاطر تضاد طبقاتی شدید میان شهروندان خود شهرتی جهانی دارد، در حوزه توزیع انرژی برق نیز با مشکلات فراوانی رو به رو است که یکی از مصادیق بارز آن توزیع نابرابر این انرژی میان شهروندان این کشور است.

در خصوص توزیع انرژی برق در کشور آفریقای جنوبی شرایط به گونه ای است که جمع قابل توجهی از شهروندان این کشور به واسطه فقر و نیاز شدید مالی اساساً بهره ای از این انرژی ندارند و از آنسو جمع محدودی از شهروندان به واسطه ثروت و دارایی های بسیار زیاد، بیشترین مصرف را در حوزه انرژی برق به خود اختصاص داده اند.

همین مهم سبب شد تا در سال های گذشته دولت آفریقای جنوبی در پی آن برآید تا با ارائه بسته های تشویقی و یارانه ای تلاش کند تا انرژی برق را در میان اقشار کمتر برخوردار نیز توسعه دهد.

در همین رابطه در سایت رسمی وزارت نیروی آفریقای جنوبی آمده است: برای آنکه خانواده های نیازمند و فقیر نیز از انرژی برق بهره ببرند، برای آنها الگوی مشخصی تحت عنوان (FBE) در نظر گرفته ایم که میزان برق کافی برای تأمین نیازهای اولیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ناچیز نیازمندان از انرژی برق در آفریقای جنوبی

سهم ناچیز نیازمندان از انرژی برق در آفریقای جنوبی