مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 17:122022-01-22سياسي

امیر آشتیانی: فضا برای حرکت های بزرگ در وزارت دفاع فراهم است


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: فضا برای دستیابی به اهداف بزرگ و راهبردی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فراهم بوده و سیاست ها و برنامه ریزی ها برای تلاش جمعی در همین مسیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه معاونین ستادی و رؤسای سازمان های تابعه وزارت دفاع از نمایشگاه فصل جهش سازمان صنایع هوافضا بازدید کرد.

وزیر دفاع در حاشیه بازدید از نمایشگاه فصل جهش سازمان صنایع هوافضا ، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در سازمان صنایع هوافضا، اظهار داشت: با توجه به نتیجه بررسی های به عمل آمده و مشاهدات در ارزیابی های میدانی، سازمان صنایع هوافضا در راستای تدابیر و منویات مقام معظم فرماندهی کل قوا اقدامات موثر و اثر بخشی را انجام داده و به صورت جهشی عمل کرده است.

وی با بیان اینکه فضا برای دستیابی به اهداف بزرگ و راهبردی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فراهم بوده و سیاست ها و برنامه ریزی ها برای تلاش جمعی در همین مسیر است، افزود: اخلاص کلید اصلی موفقیت و  رمز این راه بوده و هست و همه ما آن را در زندگی بزرگانی همچون شهید سلیمانی، شهید فخری زاده  و شهید صیاد شیرازی دیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر آشتیانی: فضا برای حرکت های بزرگ در وزارت دفاع فراهم است

امیر آشتیانی: فضا برای حرکت های بزرگ در وزارت دفاع فراهم است