مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 17:072022-01-22سياسي

با نگاه مهندسی فرهنگی نقشه راه تعیین شود


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: در بخش های مختلفی از جمله اهل سنت، حوزه های علمیه، دانشگاه هاو آموزش و پرورش باید با نگاه مهندسی فرهنگی نقشه راه تعیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی رییس بنیاد فرهنگی امامت و ریاست انجمن کلام حوزه های علمیه کشور گفت: زمینه های کار در سیستان وبلوچستان وجود دارد و پهناور بودن استان، هم مرزی با کشورهای همسایه، وجود اقوام و مذاهب مختلف، محرومیت ها و وجود نیروهای جوان مستعد و با انگیزه باعث می شود تا با عنایت بیشتری به کار و فعالیت بپردازیم.

امام جمعه زاهدان افزود: باید در ابعاد مختلف کادرسازی و تقویت نیروی انسانی؛ افزایش جنبه های مهارتی، رشد علمی، معنوی و اخلاقی، طراحی و برنامه ریزی کنیم.

آیت الله محامی با بیان این که افزایش ارتباطات بین شیعه و اهل سنت عامل ایجاد انس و الفت بیشتر خواهد شد، ادامه داد: ایجاد فضای همکاری و هماهنگی در استان از دغدغه های نهادهای حوزوی است که به نظر می رسد علی رغم محرومیت های موجود بسیاری از زیرساخت ها وجود داشته و یا قابل ایجاد می باشد.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه فرهنگی در سیستان وبلوچستان گفت: ذیل قرارگاه فرهنگی کمیته های مختلفی از جمله کمیته امور دینی، آموزش و پرورش و دانشگاه وجود دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با نگاه مهندسی فرهنگی نقشه راه تعیین شود

با نگاه مهندسی فرهنگی نقشه راه تعیین شود