مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 17:022022-01-22سياسي

خبرنگاران مشاوران رسمی مسئولان باشند/ نقش رسانه ها در مهندسی فرهنگی جامعه


نماینده رشت در مجلس، رسیدگی به مسئله بیمه خبرنگاران را در دستور کار نمایندگان دانست و بیان کرد: خبرنگاران باید مشاوران رسمی یا غیر رسمی مسئولان باشند، - ایسنا/گیلان نماینده رشت در مجلس، رسیدگی به مسئله بیمه خبرنگاران را در دستور کار نمایندگان دانست و بیان کرد: خبرنگاران باید مشاوران رسمی یا غیر رسمی مسئولان باشند، زیرا خبرنگاران به راحتی می توانند گفتمان حق را به جامعه برسانند.

سید علی آقازاده در دیدار با خبرنگاران و رییس بسیج رسانه استان گیلان، با ابراز خرسندی از حضور فعال و عزتمند بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی کشور، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی زمینه حضور بانوان در همه عرصه ها از جمله رسانه فراهم شده است.

وی خبرنگاران را در خط مقدم نیروهای فرهنگی جامعه دانست و افزود: رسانه ها در مهندسی فرهنگی استان و کشور نقش مهم و بسزایی دارند.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به گذشت بیش از یک سال و نیم از تشکیل مجلس یازدهم، عنوان کرد: نمایندگان استان طی این مدت تلاش کردند از فعالیت ها و نظرات و اطلاعات خبرنگاران که در رسانه ها مطرح می شود استفاده کنند.

آقازاده، با بیان اینکه نمایندگان گیلات مباحث تببین شده در رسانه ها و مطالبات خبرنگاران را درباره استان و کشور پیگیری می کنند، گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران مشاوران رسمی مسئولان باشند/ نقش رسانه ها در مهندسی فرهنگی جامعه

خبرنگاران مشاوران رسمی مسئولان باشند/ نقش رسانه ها در مهندسی فرهنگی جامعه