مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-22اقتصادي

سیستان و بلوچستان جزو استان های برتر طرح نهضت ملی مسکن


این استان با اقدامات مطلوب صورت گرفته جزو استان های برتر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور بشمار می رود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان با اقدامات مطلوب صورت گرفته جزو استان های برتر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور بشمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین مدرس خیابانی در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان که با محوریت طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد، اظهار داشت: این استان از حوزه تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن عبور کرده و به مرحله واگذاری پروژه ها به پیمانکار رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین به منظور اشتغال نیروهای بومی استان نیز در 10 شهر 25 هزار نفر در 36 رشته تخصصی مسکن در حال آموزش هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان خانه دار شدن دهک های پایین جامعه، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی را از مهمترین مزایای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان بر شمرد و گفت: با پیشرفت فیزیکی مطلوب، 150 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان تا پایان سالجاری و 800 واحد نیز تا تابستان سال آینده تحویل متقاضیان می شود.

مدرس خیابانی از واگذاری بخشی از اختیارات شورای تامین مسکن استان به فرمانداران خبر داد و افزود: به منظور تسریع در اجرای پروژه ها برخی از اختیارات نظیر تعیین نرخ پایه به فرماندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان جزو استان های برتر طرح نهضت ملی مسکن

سیستان و بلوچستان جزو استان های برتر طرح نهضت ملی مسکن