مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-22سياسي

وضعیت زرد خوزستان برای مقابله با اُمیکرون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان امروز در نشست ستاد مدیریت کرونا استان اظهار کرد: اکنون وضعیت استان از نظر کرونا آبی است اما به دلیل خطرات ناشی از اُمیکرون دستورالعمل های بهداشتی وضعیت زرد در خوزستان اعمال می شود.

وی افزود: که در این راستا از ورود مسافران خارجی از مرزهای خوزستان در صورتی که واکسیناسیون خود را انجام نداده و یا علامت مثبت کرونا داشته باشند جلوگیری می شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله فاصله گذاری و واکسیناسیون اجتماعی در مراکز پرخطر و پرتجمع الزامی است و تنها کسانی می توانند از این اماکن استفاده کنند که واکسیناسیون خود را طبق زمانبندی انجام داده باشند.

وی افزود: افراد 12 تا 18 سال باید تحت پوشش واکسیناسیون قرار گیرند اما برای سایر دانش آموزان باید شیوه نامه های بهداشتی به دقت رعیات شود ضمن اینکه هرگونه تصمیم در رابطه با فعالیت مدارس در استان خوزستان بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا خواهد بود.

خلیلیان ضمن بیان اینکه 54 درصد افرادی که دز دوم را دریافت کردند هنوز برای تزریق دز سوم اقدام نکردند، اذعان کرد: کارکنان ادارات و کلیه افرادی که باید در محل کار حاضر شوند در صورتی که محدودیت های هوشمند در رابطه با واکسیناسیون دُز اول، دوم و سوم را رعایت نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت زرد خوزستان برای مقابله با اُمیکرون

وضعیت زرد خوزستان برای مقابله با اُمیکرون