مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-22سياسي

نقش آفرینی موثر زنان در همه ادوار انقلاب اسلامی


در همه ادوار انقلاب اسلامی زنان نقش آفرینی موثری داشته اند که در دوران جنگ تحمیلی و در پشتیبانی از جبهه ها و چه در اوضاع کنونی بسیار خوب عمل کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان وبلوچستان گفت: در همه ادوار انقلاب اسلامی زنان نقش آفرینی موثری داشته اند که در دوران جنگ تحمیلی و در پشتیبانی از جبهه ها و چه در اوضاع کنونی بسیار خوب عمل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حسین مدرس خیابانی در همایش ولادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: صبر، استقامت، گذشت و تحمل یکی از ویژگی های منحصر به فرد زنان است شما خودتان می بینید در خانواده ای که زنان نقش پررنگی داشتند خانواده حفظ شده و در خانواده ای که این نقش کمرنگ بوده آن خانواده رو به تزلزل رفته است.

استاندار سیستان وبلوچستان گفت: رکن رکین کانون خانواده زنان هستند به عبارت دیگر خانواده موفق قطعاً یک مادر و همسر موفق در خود داشته است.

مدرس خیابانی افزود: خداوند فرمودند بهانه خلقت، حضرت فاطمه زهرا (س) است و این مقام و ویژگی را خداوند برای هیچ کس دیگر قائل نشده است.

وی افزود: الگوی زنان سرزمینمان حضرت فاطمه زهرا (س) است و امیدواریم که زندگی آن حضرت برای تمامی بانوان الگو باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: تنها یکی از ویژگی های زن که چه خاص خود اوست و در هیچ کس دیگر پیدا نمی شود مهر و عطوفت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی موثر زنان در همه ادوار انقلاب اسلامی

نقش آفرینی موثر زنان در همه ادوار انقلاب اسلامی