مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:522022-01-22فناوري

«یک لینک» دروازه ورود به دنیای کسب وکارهای اینستاگرامی


نفوذ شبکه های اجتماعی در زندگی افراد موجب شده تا فعالیت کسب وکارها در این شبکه ها به عنوان نوع جدیدی از کسب وکار گسترش پیدا کند.

این گسترش، نیازمند ابزارها و سرویس های تخصصی جدیدی است که بتواند نیازهای به روز این کسب وکارها را برطرف کند.

- هرکدام از ما در طول روز با صفحات اینستاگرامی بسیاری مواجه هستیم و این تعدد موجب می شود که زمان صرف شده برای هرکدام از آنها بسیار کوتاه باشد.

این موضوع باعث می شود که کسب وکارهای فعال در اینستاگرام در تلاش باشند تا مخاطب مورد نظر خود را با کم ترین تعداد کلیک جذب کنند.

در دسترس قرار دادن آدرس سایت و یا صفحه یوتیوب، شماره تماس، لینک صفحات وب، آدرس دیگر صفحات شبکه های اجتماعی و لندینگ محصولات یا تخفیف های مختلف را نمی توان تنها در بخش معرفی پیج قرار داد.

از طرفی اینستاگرام در برخی موارد، نسبت به تغییرات زیاد لینک در قسمت معرفی صفحه حساسیت نشان داده و به عنوان نمونه هنگامی که کسب وکاری اقدام به برگزاری کمپین کرده و لینک صفحه کمپین خود را به دفعات زیاد تغییر می دهد، اینستاگرام واکنش نشان داده و ممکن است مانع از قرار دادن لینک جدید شود.

برخی سایت ها از پشتیبانی تیم فنی برخوردار بوده و برای هر تغییر در لینک های موجود در سایت خود، نیازمند هماهنگی با تیم فنی بوده که این موضوع باعث طولانی شدن فرآی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یک لینک» دروازه ورود به دنیای کسب وکارهای اینستاگرامی

«یک لینک» دروازه ورود به دنیای کسب وکارهای اینستاگرامی