مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:472022-01-22اقتصادي

تولید قرص کرونا برای کشورهای فقیر توسط چند شرکت دارویی چین


شرکت های چینی در میان 27 شرکت از 11 کشور از جمله کشورهای بنگلادش، هند و آفریقای جنوبی هستند که مجوزهای غیر انحصاری برای تولید مواد اولیه داروی مولنوپیراویر، - شرکت های چینی در میان 27 شرکت از 11 کشور از جمله کشورهای بنگلادش، هند و آفریقای جنوبی هستند که مجوزهای غیر انحصاری برای تولید مواد اولیه داروی مولنوپیراویر، داروی نهایی یا هر دو را دریافت کرده اند.

یک سازمان تحت حمایت سازمان ملل متحد (UN) اعلام کرد که چندین شرکت چینی اکنون مجاز به تولید انواع ارزان قیمت از قرص کووید-19، محصول شرکت دارویی مرک به منظور تامین این دارو برای کشورهای کم درآمد و فقیر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارش ها حاکیست که چهار شرکت چینی در حال حاضر مجوز تولید مواد اولیه و محصول نهایی این داروی ضدویروسی و خوراکی موسوم به مولنوپیراویر را دارند.

این شرکت های چینی در میان 27 شرکت از 11 کشور از جمله کشورهای بنگلادش، هند و آفریقای جنوبی هستند که مجوزهای غیر انحصاری برای تولید مواد اولیه داروی مولنوپیراویر، داروی نهایی یا هر دو را دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ساوت چاینا مورنینگ پست، با این حال خود کشور چین در میان 105 کشور کم درآمد و با درآمد متوسط که قرار است این داروها در آنها عرضه شود، نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید قرص کرونا برای کشورهای فقیر توسط چند شرکت دارویی چین

تولید قرص کرونا برای کشورهای فقیر توسط چند شرکت دارویی چین