مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:422022-01-22سياسي

قلم خبرنگاران بهترین ابزار برای جلوگیری از مفاسد است


نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به بی توجهی مسئولان به عرصه رسانه، گفت: قلم خبرنگاران بهترین ابزار برای جلوگیری از مفاسد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده بعد از ظهر شنبه در دیدار با خبرنگاران با بیان اینکه حمایت از خبرنگاران باید به صورت قانونی و با بهره گیری از ظرفیت های محلی باشد، اظهار کرد: بخشی از اقدامات نمایندگان مجلس در دو سال اخیر در راستای کار خبرنگاران و آگاهی بخشی به جامعه بوده است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه مسئولان باید به صورت داوطلبانه جهت رفع مشکلات خبرنگاران گام بردارند، افزود: خبرنگاران در صف اول جبهه فرهنگی کشور هستند و مایل هستیم رسانه های داخلی توسط صاحبان قدرت به رسمیت شناخته شود.

وی ادامه داد: فعالیت خبرنگاران به گونه ای است که می توانند مشاور رسمی مسئولان و مدیران نیز باشند لذا باید زمینه شنیده شدن مشکلات آنها فراهم شود.

آقازاده بیان کرد: تعطیلی کارخانجات و بی توجهی به صنعت، کشاورزی و گردشگری استان گیلان باعث بیکاری هزاران نفر و افزایش آسیب های اجتماعی شده است.

وی با اشاره به اینکه با بی توجهی به فعالان عرصه فرهنگ و رسانه ها خیانت کرده ایم، افزود: قلم خبرنگاران بهترین فرصت برای جلوگیری از مفاسد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلم خبرنگاران بهترین ابزار برای جلوگیری از مفاسد است

قلم خبرنگاران بهترین ابزار برای جلوگیری از مفاسد است