مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:372022-01-22اجتماعي

تقویت مدارس دولتی استان همدان در دستور کار


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان توجه به دانش آموزان مدارس دولتی را از جمله برنامه های مهم خواند و تصریح کرد: باید به سمت تقویت این مدارس حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود نقوی شنبه در دیدار با معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) و مسئولان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان همدان با بیان اینکه سرعت رشد در آموزش و پرورش پایین آمده است، اظهار کرد: باید برنامه ها را با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر پیش ببریم، بر شناسایی و معرفی نیروهای توانمند و انقلابی به معنای واقعی تاکید کرد و گفت: این موضوع برای انجام کار جهادی و انقلابی بسیار مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه سند 2030 صرفاً یک مجموعه مکتوب نیست، افزود: رفتار کسانی که مانع از انجام شعائر دینی می شوند، می تواند مصداق بارز 2030 باشد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، توجه به دانش آموزان مدارس دولتی را از جمله برنامه های مهم خواند و تصریح کرد: باید به سمت تقویت این مدارس حرکت کنیم.

نقوی با تأکید بر اینکه اتحاد و وفاق برای رسیدن به تفاهم مشترک برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت باید اولویت قرار گیرد، افزود: از برنامه های بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استقبال می کنیم و معتقدیم رصد و احصای مسائل حوزه آموزشی و پرورشی توسط فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی باعث رشد آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت مدارس دولتی استان همدان در دستور کار

تقویت مدارس دولتی استان همدان در دستور کار