مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:322022-01-22دانش

آموزش شبیه سازی انتقال آلودگی در مجاری باز با استفاده از نرم افزار OTIS


انجمن علمی دانشجویی علوم و مهندسی آب دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری کارگاه آموزشی (مقدماتی) شبیه سازی انتقال آلودگی در مجاری باز با استفاده از نرم افزار OTIS را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی علوم و مهندسی آب دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری کارگاه آموزشی (مقدماتی) شبیه سازی انتقال آلودگی در مجاری باز با استفاده از نرم افزار OTIS را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه با تدریس دکتر محمد میرناصری ـ عضو هیئت علمی گروه مهندسی آب ـ چهارشنبه ششم بهمن از ساعت 9 تا 15 برپا می شود.

خلاصه ای از مفاهیم انتقال و پراکنش آلودگی در مجاری باز و آشنایی مقدماتی با معادلات حاکم ، آشنایی مقدماتی با محیط نرم افزار OTIS و روش حل معادلات در انتقال و پراکنش آلودگی های غیرواکنشی ، تعریف بخش های مختلف نرم افزار و نحوه ورود داده ها ، نحوه گرفتن خروجی از نرم افزار و تحلیل آن و استفاده از الحاقیه OTIS_P در تحلیل انتقال و پراکنش آلودگی های غیرواکنشی در مجاری باز سرفصل مطالب این کارگاه است.

این کارگاه به صورت مجازی برگزار می شود و علاقه مندان برای شرکت در آن و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره واتساپ 09331367759 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش شبیه سازی انتقال آلودگی در مجاری باز با استفاده از نرم افزار OTIS

آموزش شبیه سازی انتقال آلودگی در مجاری باز با استفاده از نرم افزار OTIS