مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-22بين الملل

هدف اصلی رژیم صهیونیستی ضربه زدن به ایران است


نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تکرار اتهامات علیه جمهوری اسلامی، هدف اصلی رژیم صهیونیستی را ضربه زدن به ایران بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته (جمعه) بار دیگر با تکرار اتهامات علیه جمهوری اسلامی، هدف اصلی رژیم صهیونیستی را ضربه زدن به ایران بیان کرد.

بنا بر گزارش وبگاه میدل ایست مانیتور ، بنت طی سخنرانی در نشست ستاد کل نیرو های جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد که مأموریت اصلی رژیم صهیونیستی آسیب جدی زدن به جمهوری اسلامی و گروه های مقاومت در منطقه از جمله حزب الله، حماس و دیگر گروه های مقاومت در منطقه غرب آسیا است.

در هفته های اخیر، بنت و اعضای کابینه وی از هر فرصتی برای فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند به طوریکه وی روز سه شنبه در مجمع اقتصاد جهانی، با اتهام زنی به ایران مدعی شد که تهران ضعیف تر از چیزی است که بنظر می رسد.

با شروع دور جدید مذاکرات رفع تحریم ها در وین بین تهران و طرف های برجام که با حضور آمریکا به عنوان عضو خارج شده از توافق در حال انجام است، مقامات رژیم صهیونیستی نیز در کنار شرکای غربی خود، لفاظی و جوسازی علیه این گفتگو ها را از سر گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی رژیم صهیونیستی ضربه زدن به ایران است

هدف اصلی رژیم صهیونیستی ضربه زدن به ایران است