مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:222022-01-22پزشكي

مسمومیت 17 کودک در روستای «دهنه»طارم/منشا مسمومیت همچنان نامعلوم!


ارشد بهرامی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان در شرح مسمومیت تعدادی از کودکان روستای دهنه این شهرستان اظهار کرد: 26 دی ماه سال جاری تعداد 17 نفر از اهالی روستای دهنه که زیر ده سال بودند، با علایم اسهال و استفراغ و شکم درد به بیمارستان مراجعه کردند.

  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم با اشاره به اینکه در حال حاضر منشاء مسمومیت همچنان نامعلوم است، تصریح کرد: در حال حاضر از مجموع 17 کودکی که دچار مسمومیت شده اند  5 نفر همچنان بستری هستند و بقیه ترخیص و هم اکنون حال عمومی بستری ها خوب گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بررسی این موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم در زمینه شناسایی منشاء آلودگی آغاز شده است، گفت: به احتمال زیاد در چند روز اخیر که شاهد بارندگی در شهرستان بودیم منبع آب این روستا دچار شکستگی شده بود که ممکن است به دلیل بارندگی های  اخیر، آب منبع آلوده شده باشد این در حالی است که در حال حاضر طبق بررسی ها و آزمایشاتی که انجام شده است، علت آلودگی آب منتفی است و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

بهرامی با بیان اینکه نتیجه آزمایش آب روستا اعلام شده و هیچ مشکلی در آب شرب روستا وجود ندارد، عنوان کرد: در حال حاضر آزمایش کرونایی30 نفر از نزدیکان این بیماران برای بررسی بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت 17 کودک در روستای «دهنه»طارم/منشا مسمومیت همچنان نامعلوم!

مسمومیت 17 کودک در روستای «دهنه»طارم/منشا مسمومیت همچنان نامعلوم!