مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-22سياسي

راه اندازی بیمارستان صحرایی شهید سلیمانی در «زهکلوت» کرمان


به همت نیروی زمینی سپاه پاسداران، بیمارستان صحرایی 64 تختخوابی شهید سلیمانی در منطقه سیل زده «زهکلوت» کرمان مستقر و راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار مارانی فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با شروع باران و سیل و پیش بینی های انجام شده، دستورات فرمانده کل سپاه برای آمادگی کمک به مردم صادر شد.

وی عنوان کرد: یک موضوع بحث بهداشت و درمان بود که دستور خاص معاونت بهداشت و درمان نیروی زمینی سپاه داده شد که بیمارستان سیار 64 تختخوابی نیروی زمینی در منطقه مستقر شود.

سردار مارانی افزود: این بیمارستان در کمترین زمان و حدود 24 ساعت در منطقه با تجهیزات مستقر شد و 120 نفر پرسنل دارد که 30 نفر پزشک متخصص داوطلب هستند و خدمات را به صورت رایگان برای مردم ارائه می دهد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان صحرایی بخش های مختلف دارد و حتی امکان بستری در بیمارستان نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه این است تا زمانی که مشکلات در منطقه هست این بیمارستان مستقر باشد و در زمینه های مختلف خدمات به مردم ارائه کنند.

انتهای پیام/3388/ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بیمارستان صحرایی شهید سلیمانی در «زهکلوت» کرمان

راه اندازی بیمارستان صحرایی شهید سلیمانی در «زهکلوت» کرمان