مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:522022-01-22اجتماعي

آذربایجان غربی/ توقف عملیات جست وجو ی کولبران مفقوده شده ارومیه


برودت هوا، کولاک و برف در منطقه باعث شده تا برای چندمین بار جست و جوگران دست از کار کشیده و چشم به آسمان بدوزند تا کمی هوا آرام گیرد.

- برودت هوا، کولاک و برف در منطقه باعث شده تا برای چندمین بار جست و جوگران دست از کار کشیده و چشم به آسمان بدوزند تا کمی هوا آرام گیرد.

مردم مناطق مرزی آذربایجان غربی از سر اجبار و فقط برای به دست آوردن لقمه نانی کولبری می کنند و همه ساله با رسیدن فصل زمستان شاهد مفقود شدن تعدادی کولبر در دره ها و کوه های این مناطق هستیم و متاسفانه تاکنون مسئولان امر جایگزینی برای این کار تعریف نکردند، به غیر از سکوت و بی تفاوتی نسبت به جان جوانانی که از دست می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، حوالی ساعت 11 روز جمعه 24 دی ماه خبر مفقودی سه نفر از کولبران اهل ارومیه در ارتفاعات بینار منطقه مرگور این شهرستان در رسانه های محلی منتشر شد.

از آن روز تا کنون نزدیک به ده روز از مفقودی سه کولبر روستای باوان سیلوانا می گذرد و تاکنون هیچ اثری از آنها پیدا نشده است.

به گفته اهالی این روستا بارزان میهنی، اسعد سیدانی فرد و بهلول سیدانی فرد؛ سه کولبر ساکن روستای باوان سیلوانا روز چهارشنبه به سمت روستاهای مرزی ترکیه و از معبر غیر قانونی حرکت کردند و پنج شنبه گذشته-23 دی ماه - طی تماس با خانواده هایشان خبر از عزیمت خود به سمت ایران دادند اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی/ توقف عملیات جست وجو ی کولبران مفقوده شده ارومیه

آذربایجان غربی/ توقف عملیات جست وجو ی کولبران مفقوده شده ارومیه