مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:472022-01-22سياسي

محمد فاضلی: دولت سیزدهم هیچ تصمیمی برای اخراج من نداشته است


استاد جامعه شناسی دانشگاه شهیدبهشتی در پاسخ به این سوال که آیا دولت سیزدهم و وزارت علوم پیگیر اخراجش بوده اند یا نه، گفت: من چنین ادراکی ندارم که دولت سیزدهم و یا وزیر علوم به دنبال این مسئله باشند که بخواهند از دانشگاه اخراج شوم.

- محمد فاضلی استاد جامعه شناسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهیدبهشتی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر اخراج وی و با عناوین همچون تسویه سیاسی دولت سیزدهم با یکی اساتید دانشگاه شهید بهشتی، و در پاسخ به این سوال که آیا دولت سیزدهم و وزارت علوم پیگیر اخراج شما بوده، گفت: من چنین ادراکی ندارم که دولت سیزدهم و یا وزیر علوم به دنبال این مسئله باشند که بخواهند فاضلی از دانشگاه اخراج شود.

وی ادامه داد: درون دانشگاه گروه هایی وجود دارند که به هروسیله ای مانع از اجرای امور استخدامی شدند و کار به جایی رسید که دانشجویان در ترم جدید متوجه شدند که هیچ واحدی برای بنده در دانشگاه ارائه نشده است.

فاضلی همچنین افزود: من از شهریور ماه تا به حال سکوت کرده بودم و به دنبال ایجاد قائله سیاسی درباره پرونده خودم نبودم و میدانم که بروز چنین وضعیتی برای دولت آقای رییسی که با مشکلات زیادی درگیر است، به نفع دولت هم نبوده است، لذا خیلی از دوستانی که از موضوع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد فاضلی: دولت سیزدهم هیچ تصمیمی برای اخراج من نداشته است

محمد فاضلی: دولت سیزدهم هیچ تصمیمی برای اخراج من نداشته است