مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:422022-01-22سياسي

صندوق هنر از صندوق رسانه تفکیک شود


یکی از اقداماتی که می تواند به حل مشکلات خبرنگاران کمک کند، تفکیک صندوق هنر از صندوق رسانه است.

- ، عباس محمدیان ظهر شنبه در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و خبرنگاران اظهار کرد: در خراسان جنوبی رسانه جایگاه واقعی خودش را پیدا نکرده است و فقیرترین استان از نظر رشد رسانه ها از بُعد کمی و کیفی است.

رییس بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه خراسان جنوبی رتبه 28 در بین استان ها از نظر رشد رسانه ها را دارا است، بیان کرد: این محرومیت از منظر رسانه ای باید نقطه بیدار شدن مدیران و دغدغه مندان فرهنگی استان باشد.

محمدیان گفت: این در حالی است که خراسان جنوبی دارای سابقه فرهنگی بالا و مَنش انقلابی و ولایی است و در شرایط جنگ روایت ها باید بیش از این در حوزه رسانه بکوشیم.

وی با بیان اینکه بر اساس پژوهش ها خراسان جنوبی از نظر سواد رسانه ای نیز وضعیت مطلوبی ندارد، افزود: باید نهضت آموزش و تربیت خبرنگار در طراز انقلاب اسلامی را داشته باشیم و در این بین بسیج رسانه نیز چون نخ یک تسبیح بدون در نظر گرفتن سلایق سیاسی در راستای همبستگی رسانه ها خواهد کوشید.

رییس بسیج رسانه کشور با تأکید بر اینکه مشکلاتی که در حوزه رسانه خراسان جنوبی مطرح می کنیم بر اساس پژوهش و تحقیق است، بیان کرد: به عنوان مثال زمانی که مطرح می کنیم خرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق هنر از صندوق رسانه تفکیک شود

صندوق هنر از صندوق رسانه تفکیک شود