مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-22دانش

دانشگاه رودآیلند دکترای افتخاری مشاوران ترامپ را پس گرفت


دانشگاه رودآیلند آمریکا مدارک افتخاری اعطا شده به دو مشاور دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا، مایکل فلن، ژنرال بازنشسته و رودولف جولیانی، - دانشگاه رودآیلند آمریکا مدارک افتخاری اعطا شده به دو مشاور دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا، مایکل فلن، ژنرال بازنشسته و رودولف جولیانی، شهردار سابق نیویورک را پس می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، هیات امنای دانشگاه مذکور روز جمعه پس از انجام رایزنی هایی داخلی و توصیه مارک پارلانژ، رییس دانشگاه رود آیلند، رای به لغو این مدارک داد.

رییس این دانشگاه در بیانیه ای گفت که فلن و جولیانی دیگر نماینده ارزش ها و استانداردهایی که در ابتدا به هنگام دریافت مدارک افتخاری خود به نمایش گذاشتند نیستند.

پارلانژ عنوان کرد: دانشگاه رودآیلند به عنوان یک نهاد مدنی این امتیاز و مسئولیت را دارد که با الهام بخشیدن و الگو کردن در قبال شهروندی خوب، دموکراسی آمریکایی را حفظ کرده و نگهداری کند.

لغو این مدارک افتخاری ارزش های ما را تقویت می کند و به ما اجازه می دهد با حقیقت و صداقت رهبری کنیم.

جولیانی، که به عنوان یکی از مشاوران حقوقی ارشد ترامپ خدمت کرده، در سال 2003 بر اساس رهبری او در پی حملات 11 سپتامبر 2001، دکترای افتخاری حقوق را دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه رودآیلند دکترای افتخاری مشاوران ترامپ را پس گرفت

دانشگاه رودآیلند دکترای افتخاری مشاوران ترامپ را پس گرفت