مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:322022-01-22فناوري

تعامل با بخش خصوصی رویکرد ویژه رگولاتوری است


مشاور عالی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: تعامل با بخش خصوصی به منظور استفاده حداکثری از توان این بخش رویکرد ویژه دوره جدید مدیریتی این سازمان است.

- به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهدی روحانی نژاد با اشاره به اینکه با استفاده از توان فکری متخصصان و مشورت با صاحب نظران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، می توان ایرادهای این بخش را برطرف کرد، گفت: در دوره معاونت دکتر عباسی شاهکوه در رگولاتوری، نظرخواهی عمومی که رویکرد بیشتر رگولاتوری های مترقی در دنیا است، پایه گذاری شد.

وی افزود: اکنون نیز در دوره ریاست وی در نظر داریم یک گام جلوتر رفته و برای تدوین راهبردها و راهکارهای کلان رگولاتوری از نظرات متخصصان و افراد با تجربه استفاده کنیم.

روحانی نژاد عنوان کرد: با همین دیدگاه، شورای مشورتی با حضور صاحب نظران بخش خصوصی و فعالان حوزه ICT تشکیل شد.

این شورا جزیی از فرآیند تصمیم سازی در رگولاتوری محسوب می شود و موضوعات کلان مدنظر رییس سازمان را از دید یک رگولاتور بررسی می کند و نظر تخصصی خود را به رییس رگولاتوری ارایه می دهد.

مشاور عالی رییس رگولاتوری با اشاره به اینکه در اولین جلسه شورای مشورتی درباره تحریک تقاضا در حوزه فیبر صحبت شد، گفت: رگولاتوری تاکنون در حوزه تحریک تقاضا، مقررات گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل با بخش خصوصی رویکرد ویژه رگولاتوری است

تعامل با بخش خصوصی رویکرد ویژه رگولاتوری است