مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-22سياسي

در حادثه بهبهان چرا ایربگ ها باز نشد؟


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید در حادثه بهبهان و چرایی عمل نکردن ایربگ ها باید عوامل مختلفی بررسی شده و نتیجه پس از بررسی های کارشناسی اعلام شود.

- محمدرضا نجفی منش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اینکه ما به شکل کلی و بدون انجام بررسی های دقیق، در یک حادثه اعلام کنیم که تقصیر با فلان دستگاه یا شرکت یا نهاد است، قطعا از واقعیت به دور است.

در تصادفی مشابه با حادثه بهبهان باید به شکل دقیق مشخص شود که این حادثه چرا رخ داده و دلیل افزایش تلفات و هزینه های جانبی چه بوده است؟ از این رو به نظر می رسد تصمیم گیران و کارشناسان برای ارائه یک صحبت دقیق باید در انتظار مشخص شدن نتایج کار باشند.

وی با بیان اینکه هر شرکت، نهاد یا فردی که مسئول این حادثه شناسایی شد، باید تبعات آن را بپذیرد، بیان کرد: اینکه خودروهای حاضر در تصادف چه بوده اند، چند سال از عمر آنها می گذشته، شرایط فنی و ایمنی آنها چگونه بوده است و فرایند تولید آنها چطور طی شده، مسائلی است که باید به شکل دقیق به آنها پرداخت.

رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازان در پاسخ به این سوال که آیا باز نشدن ایربگ خودروها عامل تشدید تبعات این تصادف بوده، توضیح داد: در بحث درباره ایربگ ما باید سه محور مقدماتی را مدنظر قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حادثه بهبهان چرا ایربگ ها باز نشد؟

در حادثه بهبهان چرا ایربگ ها باز نشد؟