مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-22اقتصادي

مصرف گاز مدیریت نشود شرایط بحرانی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان یزد که برای مدیریت سریع و صحیح انرژی (برق و گاز) در استان برگزار شده بود، اظهار کرد: برقراری گاز خانگی، مراکز تجاری، گلخانه ها و جایگاه های سی ان جی خط قرمز مدیریت استان است و مسئولان باید طوری برنامه ریزی کنند که با قطعی در این حوزه خللی ایجاد نشود.

وی برگزاری جلسه اقناعی با تشکل های صنعتی و انجمن های کاشی و سرامیک برای کاهش مصرف گاز را ضروری دانست و افزود: دست اندرکاران برای بحث کاهش سهمیه گاز صنایع باید هر صنعتی را متناسب با ظرفیت آن مد نظر گرفته و نسبت به مدیریت مصرف گاز آن اقدام کنند.

استاندار یزد با بیان این که تمام ادارات دولتی، بانکها، نهادهای نظامی و انتظامی، مدارس و اماکن عمومی باید دمای خود را در حالت آسایش (18 درجه قرار دهند)، گفت: کاهش مصرف گاز باید در اولویت اجرایی تمام اصناف و واحدهای تولیدی نیز قرار گیرد.

فاطمی تصریح کرد: با توجه به خاص بودن دمای هوا و یخبندان در نیمه شمالی کشور خانوارها در دیگر مناطق مختلف باید نسبت به صرفه جویی و کاهش مصرف گاز به طور جدی اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که شرکت پخش فرآوردهای نفتی استان هم باید نسبت به تمهیدات لازم برای تأمین سوخت جایگزین ویژه دامداران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز مدیریت نشود شرایط بحرانی می شود

مصرف گاز مدیریت نشود شرایط بحرانی می شود