مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-22سياسي

اختتامیه کنگره شعر ایثار در شیراز برگزار می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: آیین اختتامیه ششمین کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی 5 بهمن ماه در شیراز برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور ظهر شنبه در نشستی خبری با اشاره به اینکه اولویت این سازمان فرامین 10 ماده ای امام راحل است بیان کرد: بالغ بر 51 درصد از اعتبارات بنیاد شهید و 20 درصد از اعتبارات سازمان ها و دستگاه های اجرایی براساس قانون بایستی در حوزه فرامین امام راحل هزینه شود از این رو شاهد هستیم که این مهم هیچگاه محقق نشده است.

وی در خصوص کنگره بین المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی عنوان کرد: این رویداد، برنامه و رویدادی فاخر در حوزه فرهنگ، ارزش و بین الملل است که در این برنامه نزدیک به دو هزار اثر به دبیرخانه این کنگره ارسال شده که 200 اثر آن مربوط به شعرای عرب، انگلیسی و …است.

به گفته این مقام مسئول یکی از موضوعاتی که در برخی از فرهنگ ها به آن توجه ویژه ای نمی شود مسئله اثرگذاری بانوان در جامعه است این در حالی است که در جهان اسلام تاکید ویژه ای بر فعالیت های زنان در جامعه داشته و در تلاش است تا زنان نیز همچون مردان جامعه نسبت به ارائه خدمات اقدام و توسعه و اعتلای دین مبین اسلام مد نظرشان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه کنگره شعر ایثار در شیراز برگزار می شود

اختتامیه کنگره شعر ایثار در شیراز برگزار می شود