مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-22سياسي

شهرستان دشتستان باید به جایگاه واقعی خود دست یابد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با تلاش و همدلی و همراهی همگانی شهرستان دشتستان باید به جایگاه واقعی خود دست یابد.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر شنبه در نشست با سرپرست فرمانداری دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای ظرفیت ها و استعدادهای فراوانی است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: تحول در منابع انسانی مدیران و مسئولیت های اجرایی به سمت جوان گرایی به ویژه جوان های مؤمن، انقلابی و پای کار خیلی مهم و ضروری است.

وی با تأکید بر جوان گرایی در مسئولیت های اجرایی کشور، ادامه داد: جوان نیرویی توانمند با قدرت بالای ریسک است که اگر تحصیل کرده باشد و نگاه انقلابی داشته باشد، می تواند فوق العاده به این نظام در گام دوم خدمت کند.

آیت الله صفایی بوشهری شهرستان دشتستان را یک منطقه فوق العاده مهم، تاریخی و اثرگذار در ایران به ویژه جنوب کشور دانست و تصریح کرد: تاریخ شهرستان دشتستان سراسر بصیرت، مجاهدت، مقاومت و بیداری است.

وی افزود: دشتستان ظرفیت و توانمندی پیشرفت و توسعه زیادی دارد که می توانید با نگاه جدی، همکاری، اتحاد و همدلی این شهرستان را به جایگاه در خور خود برسانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان دشتستان باید به جایگاه واقعی خود دست یابد

شهرستان دشتستان باید به جایگاه واقعی خود دست یابد