مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-22دانش

حجم اینترنت ماهیانه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علم و صنعت ایران اعلام کرد؛ به منظور ارائه خدمات به دانشجویان و با هدف ایجاد بستر برای گسترش فعالیت های علمی و تحقیقاتی دانشجویان، - حجم ترافیک اینترنت ماهانه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران برای مقاطع تحصیلی دکترای تخصصی، کارشناسی ارشد و کارشناسی افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علم و صنعت ایران اعلام کرد؛ به منظور ارائه خدمات به دانشجویان و با هدف ایجاد بستر برای گسترش فعالیت های علمی و تحقیقاتی دانشجویان، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علم و صنعت ایران اقدام به افزایش حجم ترافیک اینترنت دانشجویان کرد.

براین اساس حجم ترافیک اینترنت ماهانه دانشجویان دانشگاه علم وصنعت ایران برای مقاطع تحصیلی دکترای تخصصی، کارشناسی ارشد و کارشناسی به ترتیب 40، 30 و 20 گیگابایت تعیین شد.

دانشجویان گرامی جهت اطلاع از جزییات بیشتر در خصوص سیاست های پهنای باند اینترنت دانشگاه علم و صنعت ایران می توانند در پرتال مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علم و صنعت ایران به آدرس https://its.

iust.

ac.

ir/TOS مراجعه کنند.

همچنین به اطلاع می رساند که با هدف بهبود وضعیت پهنای باند (سرعت) اختصاص داده شده به دانشجویان، معاونت دانشجویی دانشگاه در تعامل با مرکز فناوری اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم اینترنت ماهیانه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت افزایش یافت

حجم اینترنت ماهیانه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت افزایش یافت