مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-22دانش

غفلت رسانه ها از مخاطرات سوخت بحران زا است


رییس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی در مورد ادامه رویکردها و راهبردهای فعلی آن ها در مورد سوخت هشدار داد.

- بندرعباس -رییس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی درباره ادامه رویکردها و راهبردهای فعلی رسانه ها و غفلت از مخاطرات سوخت هشدار داد و این امر را بحران زا توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر نصراللهی پیش ازظهر شنبه در نخستین کارگروه مدیریت بحران در عرصه خبر و اطلاع رسانی که در محل شرکت پالایش نفت لاوان برگزار شد، گفت: روابط عمومی ها هم در بحران ها اثر می گذارند و هم از آنان اثر می پذیرند، بنابراین فراز و فرود و نتایج حاصل از بحران ها تا حد بسیار زیادی تابع عملکرد روابط عمومی ها، نوع رویکردها و راهبردهای اتخاذ شده و نحوه مدیریت رسانه ای بحران است.

وی با اشاره به سخنان اخیر مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در مورد افزایش مصرف سوخت، توجه همزمان به واقعی کردن قیمت سوخت و استاندارسازی خودروها، کارمزد توزیع و نرخ حمل و نقل گفت: روابط عمومی هاباید با استفاده بموقع و حداکثری از ظرفیت های رسانه ها، موضوعات راهبردی سوخت را برای مردم، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان توصیف و تبیین و عواقب بی توجهی یا کم توجهی به این موارد را تشریح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت رسانه ها از مخاطرات سوخت بحران زا است

غفلت رسانه ها از مخاطرات سوخت بحران زا است