مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-22سياسي

مردم باید تحول در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی البرز را حس کنند


نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به پروژه های نیمه کاره بیمارستانی در استان، گفت: تکمیل این پروژه ها نیازمند اهتمام و عزمی راسخ است که مجموعه امکانات و ظرفیت های استان را بسج کند، - ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به پروژه های نیمه کاره بیمارستانی در استان، گفت: تکمیل این پروژه ها نیازمند اهتمام و عزمی راسخ است که مجموعه امکانات و ظرفیت های استان را بسج کند، خیرین، سرمایه گذاران و نیروهای جهادی در این موضوع بسیار تاثیرگذار خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی در نشست بررسی و اقدام برای ارتقا سرانه های بهداشت و درمان استان که روز شنبه دوم بهمن پس از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزار شد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان باید از هم اکنون باید برای تعطیلات نوروز برنامه ارائه دهد.

وی ادامه داد: در روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم هیچ گونه خللی نباید وجود داشته باشد.

عبداللهی گفت: با توجه به گسترش سویه امیکرون در جهان و به تبع آن کشور ما، ضرورت دارد که مردم را از مخاطرات و تهدیدها آگاه کنیم.

وی افزود: اطلاع رسانی دقیق در خصوص لزوم استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین تزریق واکسن به صورت کامل و بویژه دوز دوم و سوم بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید تحول در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی البرز را حس کنند

مردم باید تحول در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی البرز را حس کنند