مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-22سياسي

مدیرکل جدید بنیاد شهید مازندران معارفه شد


سعید کهنسال به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران صبح امروز با حضور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید کشور و مسؤولان استانی برگزار شد و از زحمات حجت الاسلام جواد یوسف پور مدیرکل سابق بنیاد شهید استان با اهدای هدایایی تقدیر شد و سعید کهنسال به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران منصوب شد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم اظهار کرد: باید همه مسئولان از جمله مدیران بنیاد شهید تلاش کنند تا خدمت رسانی به جامعه ایثارگری بهبود یابد.

محمود پاک دل بیان کرد: ارائه خدمات به ایثارگران در سریع ترین زمان و بهترین راه ممکن و تسهیل در ارائه خدمات به این افراد همچون الکترونیکی کردن خدمات از دیگر موضوعاتی است که در جهت ارائه خدمت به ایثارگران باید مدنظر قرار گیرد، بنیاد در بحث الکترونیکی کردن خدمات اقدامات خوبی انجام داده و در تلاش است تا ایثارگران بتوانند بیشتر خدمات مورد نیاز خود را از منزل دریافت کنند.

پاکدل با اشاره به اینکه انقلاب ما ادامه نهضت عاشوراست، تصریح کرد: باید فرهنگ ایثار در جامعه بیش از پیش گسترش یابد که انجام این مهم وظیفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید بنیاد شهید مازندران معارفه شد

مدیرکل جدید بنیاد شهید مازندران معارفه شد