مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-22سياسي

ارسال دو هزار و 693 اثر به دبیرخانه جشنواره شعر اشراق


دبیر اجرایی جشنواره شعر اشراق با اشاره به ارسال دو هزار و 693 اثر توسط طلاب به دبیرخانه این جشنواره گفت: 250 شعر به زبان های غیرفارسی به دبیرخانه ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید علی نقیب ظهر امروز در نشست خبری اختتامیه پنجمین دوره جشنواره شعر اشراق که در ساختمان معاونت فضای مجازی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار کرد: در راستای برگزاری جشنواره اشراق، پیش تولیدات، نشست ها و جلسات متعددی طی یک سال اخیر در استان های مختلف دنبال شده است که نتیجه این تلاش ها رشد کمی و کیفی پنجمین دوره جشنواره شعر اشراق نسبت به سال های گذشته را به دنبال داشته است.

وی افزود: در جشنواره امسال 850 نفر از طلاب علاقه مند به سرودن شعر در حوزه های مختلف نام نویسی کردند، مجموع آثار دریافتی در این دوره دو هزار و 693 اثر بوده است که از بین آثار 250 شعر به زبان های غیر فارسی توسط طلاب سروده شده است.

دبیر اجرایی پنجمین دوره جشنواره اشراق ادامه داد: در بین این آثار هزار و 860 شعر کلاسیک، در بخش شعر نو 200 اثر، در بخش شعر کودک و نوجوان 90 اثر و در موضوع ویژه 108 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

نقیب تصریح کرد: در جشنواره امسال یک بخش های جدید را با عنوان نوحه، سرود و کتاب اضافه کردیم که استقبال خوبی از آن ها شد و توانستیم در بخش نوحه و سرود 100 اث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال دو هزار و 693 اثر به دبیرخانه جشنواره شعر اشراق

ارسال دو هزار و 693 اثر به دبیرخانه جشنواره شعر اشراق