مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-22پزشكي

اقدامات کنترلی در روستای دهنه طارم نتیجه بخش بوده است


مدیر شبکه بهداشت و درمان طارم با اشاره به بروز بیماری مشترک بین تعدادی از کودکان یکی از روستاهای این شهرستان، گفت: بیماران روستای دهنه طارم مشکل خاصی ندارند و اقدامات کنترلی برای این روستا نتیجه داده است.

- ارشد بهرامی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت بیماران روستای دهنه طارم، اظهار کرد: از روز 26 دی ماه 15 نفر از اهالی روستای دهنه طارم که اکثراً نیز کودکان زیر 10 سال بودند، با علائم اسهال، استفراغ و شکم درد به بیمارستان مراجعه کردند که بیشترین علت این علائم استفاده از آب آلوده در پی بارندگی های اخیر بود.

وی با بیان اینکه آب روستای دهنه برای آزمایش به استان نیز ارسال شده است، افزود: اقدامات کنترلی همانند شست وشوی مخزن ذخیره آب روستا، ضدعفونی مخزن آب، کلرزنی آب، کنترل میزان کلر باقی مانده، آموزش به مردم و تشدید مراقبت ها در روستای دهنه انجام شده است.

همچنین به مراقبت و درمان از بیماران در بیمارستان نیز تاکید شده است.

این مسئول با بیان اینکه با حضور فرماندار شهرستان، عوامل اداره آب و فاضلاب، محیط زیست و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، بررسی های لازم انجام شده و اوضاع در حال کنترل است، تصریح کرد: بیماران مشکل خاصی ندارند و اکثراً در خانه هستند، اقدامات کنترلی برای این روستا نتیجه داده است و منتظر جواب آزمایشات انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات کنترلی در روستای دهنه طارم نتیجه بخش بوده است

اقدامات کنترلی در روستای دهنه طارم نتیجه بخش بوده است