مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-22اجتماعي

پاسخ پلیس راهنمایی و رانندگی به اظهارات معاون کیفیت ایران خودرو


در پی انتشار خبر معاون کیفیت ایران خودرو در خبرهای روز جاری پیرامون بازنشدن ایربگ ها در حادثه جاده بهبهان به رامهرمز ، پلیس راهنمایی و رانندگی مطالبی را جهت تنویر افکار عمومی را منتشر نمود.

- در پی انتشار خبر معاون کیفیت ایران خودرو در خبرهای روز جاری پیرامون بازنشدن ایربگ ها در حادثه جاده بهبهان به رامهرمز ، پلیس راهنمایی و رانندگی مطالبی را جهت تنویر افکار عمومی را منتشر نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - به نقل از سایت راهور، اطلاعیه پلیس راهور درباره اظهارات مطرح شده از سوی معاون کیفیت ایران خودرو به شرح زیر است: برابر اظهارنظر کارشناسان فنی مهندسی پلیس راهور ، سازندگان خودرو موظف به رعایت استانداردهای ابلاغی در مورد ایمنی کیفیت و سلامت خودرو هستند ، همچنین استفاده از قطعات غیراستاندارد توسط تولیدکنندگان خودرو ممنوع می باشد.

در بخشی از صحبت های معاون کیفیت ایران خودرو آمده است ، بازشدن ایربگ تابع شرایط تعریف شده برای واحد کنترل کننده الکترونیکی کیسه هوا شامل سرعت و زاویه تصادف و جنس مانع در لحظه وقوع حادثه است.

در پاسخ به این اظهارات باید بیان داشت: اولا ایشان توضیح دهند ، سرعت خودروها در این تصادف چقدر بوده است؟ ثانیا ، زاویه تصادف و نوع برخورد را در این حادثه چگونه تعیین می کنند و از کجا و به وسیله کدام فرمول به این نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ پلیس راهنمایی و رانندگی به اظهارات معاون کیفیت ایران خودرو

پاسخ پلیس راهنمایی و رانندگی به اظهارات معاون کیفیت ایران خودرو