مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-22اقتصادي

تشکیل کارگروه شناسایی قوانین مخل تولید در اردبیل/فضای کسب و کار رونق می گیرد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل از تشکیل کارگروه فنی و تخصصی با هدف شناسایی قوانین مخل کسب و کار و تولید در استان اردبیل خبر داد.

- تشکیل کارگروه شناسایی قوانین مخل تولید در اردبیل/ رونق فضای کسب و کار در اردبیل ایسنا/اردبیل رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل از تشکیل کارگروه فنی و تخصصی با هدف شناسایی قوانین مخل کسب و کار و تولید در استان اردبیل خبر داد.

حسین پیرمؤذن در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: به تناسب ترکیب 3 قوه در شورای گفت و گوی کشور در استان ها نیز ترکیبی از اعضای 3 قوه مقننه، مجریه و قضاییه در جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی حاضر می شوند.

وی تصریح کرد: قرار است به صورت مرتب جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی هر 15 روز یک بار برگزار شده و مشکلات و دغدغه های فعالان بخش خصوصی مورد رصد و پیگیری قرار گیرد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: در اجرای قانون بهبود محیط کسب و کار و ماده 3 این قانون ضروری است تا شناسایی قوانین مخل فضای کسب و کار در استان ها انجام شود که در همین زمینه با همکاری ادارات، سازمان ها و نهادهای مختلف کارگروه فنی شناسایی قوانین مخل کسب و کار تشکیل شده تا با برگزاری جلسات در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه شناسایی قوانین مخل تولید در اردبیل/فضای کسب و کار رونق می گیرد

تشکیل کارگروه شناسایی قوانین مخل تولید در اردبیل/فضای کسب و کار رونق می گیرد