مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-22سياسي

لزوم نقش آفرینی جامعه قرآنی استان مرکزی در تدوین نقشه راه فرهنگی استان


انتظار و درخواست ما از اعضای جامعه قرآنی فعال استان این است که در تدوین طرح نقشه راه فرهنگی استان و ساختار نظام مدیریتی حضور فعال و پررنگی داشته باشند.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: انتظار و درخواست ما از اعضای جامعه قرآنی فعال استان این است که در تدوین طرح نقشه راه فرهنگی استان و ساختار نظام مدیریتی حضور فعال و پررنگی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرزاد مخلص الائمه در آیین اختتامیه اولین دوره جام حافظان قرآن که روز گذشته جمعه یکم بهمن ماه در شهرستان اراک برگزار شد، اظهار کرد: استان مرکزی همانند سایر استان ها نیازمند هویت جامع و قدرتمندی به نام هویت استان مرکزی است.

این استان در اصالت فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی چیزی از استان های دیگر کم ندارد، لذا انتظار می رود که جامعه قرآنی در این هویت سازی نقش کلیدی ایفا کرده و ارتباط خود را با استانداری بیشتر کنند.

وی ضمن ابراز تاسف از عدم حضور پویای فعالیت های قرآنی در سازوکارهای سازمانی و فاصله گرفتن آحاد جامعه از قرآن در زندگی فردی و اجتماعی، بیان کرد: انتظار و درخواست ما از اعضای جامعه قرآنی فعال استان این است که در تدوین طرح نقشه راه فرهنگی استان و ساختار نظام مدیریتی حضور فعال و پررنگی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نقش آفرینی جامعه قرآنی استان مرکزی در تدوین نقشه راه فرهنگی استان

لزوم نقش آفرینی جامعه قرآنی استان مرکزی در تدوین نقشه راه فرهنگی استان