مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:422022-01-22اقتصادي

واریز 50 میلیارد تومان به حساب کارفرمایان اردبیل بابت جذب نیروی شغل اولی


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: مبلغ 50 میلیارد تومان توسط دولت در راستای اجرای طرح یارانه دستمزد به حساب کارفرمایان از بابت جذب هزار و 751 نفر نیروی شغل اولی واریز شد.

- ایسنا/اردبیل سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: مبلغ 50 میلیارد تومان توسط دولت در راستای اجرای طرح یارانه دستمزد به حساب کارفرمایان از بابت جذب هزار و 751 نفر نیروی شغل اولی واریز شد.

بهروز رحیم زاده در تشریح اجرای سیاست های بازار کار در اردبیل تصریح کرد: باتوجه به افزایش روزافزون دانش آموختگان دانشگاهی و عدم آشنایی با اکثریت قریب به اتفاق آنها با مهارت های علمی، طرح کارورزی در راستای حمایت از فارغ التحصیلان و همچنین کارفرمایان در سال 1396 از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه برخی فعالیت ها و کسب وکارها با شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شدند، ابراز امیدواری کرد: باتوجه به شرایط موجود استان اردبیل در طرح کارورزی با عملکرد 3 هزار و 640 نفری رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: طرح یارانه دستمزد نیز یکی از طرح های موفق بود که در شهریورماه سال 99 ابلاغ شد و با وجود کرونا این استان توانسته است تاکنون عملکرد هزار و 751 نفری را به خود اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 50 میلیارد تومان به حساب کارفرمایان اردبیل بابت جذب نیروی شغل اولی

واریز 50 میلیارد تومان به حساب کارفرمایان اردبیل بابت جذب نیروی شغل اولی