مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:422022-01-22سياسي

لزوم نگاه ویژه مسئولین استان بوشهر به مسائل حوزه زنان و خانواده


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: مسئولین استان بوشهر نگاه ویژه به مسائل حوزه زنان و خانواده داشته باشند.

- رقیه زنگنه نژاد در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با همکاری فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان به صورت باشکوه برگزار خواهد شد.

زنگنه نژاد با تبریک ولادت حضرت زهرا (س)، بیان داشت: حضرت صدیقه طاهره (س) به عنوان الگوی تمام عیار برای جامعه زنان مسلمان و بانوان تراز اول انقلاب اسلامی به شمار می رود.

رهبر به تمام معنا تعبیری است که رهبر انقلاب از ایشان دارد یعنی مثل یک هدایتگر عموم بشر؛ در این حد و در این اندازه زهرای اطهر، دختر جوان، ظاهر می شود و این زنِ اسلام است.

وی ادامه داد: زن به عنوان رکن اصلی خانواده و عهده دار تربیت نسل های آینده، همواره شایسته تجلیل و بزرگداشت بوده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با اشاره به اینکه هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر منجر به شورونشاط فزاینده دهه فجر می شود، اذعان کرد: در برنامه های ستاد بزرگداشت مقام زن و روز مادر بر نقش و جایگاه زنان در تشکیل و پیشرفت های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی انقلاب اسلامی، گسترش فرهنگ و سیره فاطمی، انعکاس دستاوردهای بانوان پس از انقلاب اسلامی و معرفی الگوهای انقلابی و اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نگاه ویژه مسئولین استان بوشهر به مسائل حوزه زنان و خانواده

لزوم نگاه ویژه مسئولین استان بوشهر به مسائل حوزه زنان و خانواده