مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:172022-01-22پزشكي

با زالو چه بیماری هایی درمان می شود؟


یک متخصص طب سنتی ایرانی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا زالو درمانی را برای عضو پیوند شده بسیار مفید و اثر بخش خواند.

- دکتر مامک هاشمی به ایسنا گفت: افرادی که پیوند عضو انجام داده اند، امر زالو درمانی به آنها برای گرفتن عضو پیوند شده و جلوگیری از پس زدن پیوند، کمک می کند.

وی خاطرنشان کرد: زالو درمانی کاربردهای مختلفی در پزشکی دارد که حتی در پزشکی نوین نیز از زالو درمانی استفاده می شود به عنوان مثال برای درمان زخم پای دیابتی از این طب می توان بهره گرفت.

هاشمی به خواص درمانی بزاق این جاندار اشاره کرد و گفت: تاثیر زالو درمانی در بهبود زخم پای دیابتی به وسیله آنزیم ها و مواد موثر موجود در بزاق زالو است.

وی خاطرنشان کرد: زالو درمانی در درمان بیماری های مختلفی از جمله زیبا سازی و جوان سازی پوست، آرتروز مفاصل و واریس کاربرد دارد.

هاشمی انجام زالو درمانی به صورت خودسرانه را امری اشتباه خواند و گفت: زالو درمانی را برخی افراد خودسرانه انجام می دهند و به این ترتیب اقدام به خریداری زالو کرده و در منزل انجام می دهند در حالیکه این کار بسیار خطرناک بوده و ممکن است در صورت استفاده نادرست دچار عوارض شوند چراکه تعداد استفاده از زالو، انتخاب جایگاه مناسب در بدن و مراقبت های بعد از زالو درمانی بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با زالو چه بیماری هایی درمان می شود؟

با زالو چه بیماری هایی درمان می شود؟