مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:322022-01-22سياسي

جمع آوری معتادان کارتن خواب در کرمانشاه/ ظرفیت گرمخانه های شهر افزایش می یابد


فرماندار کرمانشاه، از افزایش ظرفیت گرمخانه های این شهر خبر داد و گفت: با توجه به بارش برف و برودت هوا، عوامل مربوطه با ایجاد گشت های سیار شبانه روز مشغول جمع آوری کسانی هستند که مأمن و محلی برای اسکان ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرمانشاه، فضل اله رنجبر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برودت هوا در خصوص فعالیت گرمحانه های سطح شهر، اظهار داشت: براساس تأکیدات استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری، جلساتی در فرمانداری کرمانشاه با حضور مدیران و نمایندگان برخی از دستگاه های دولتی در ارتباط با جمع آوری کارتن خواب ها و معتادان متجاهر تشکیل شد.

وی ادامه داد: علی رغم همه محدودیت ها، شهرداری، اداره کل اجراییات، مدیریت ارودگاه چشمه سفید و همچنین بهزیستی به خصوص اورژانس اجتماعی با همکاری سایر دستگاه ها و نیروی انتظامی پای کار آمدند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: طی شب های اخیر که بارش برف و برودت هوا را داشتیم عوامل مربوطه با ایجاد گشت های سیار شبانه روز مشغول جمع آوری کسانی هستند که مأمن و محلی برای اسکان ندارند تا در سرما نمانند.

وی گفت: علاوه بر اردوگاه چشمه سفید، در پارک جلالیه مکانی از سوی شهرداری اختصاص داده شده و همچنین در محله آقاجان نیز یک گرمخانه مختص بانوان از سوی بهزیستی تدارک دیده شده و در روبه روی خیابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری معتادان کارتن خواب در کرمانشاه/ ظرفیت گرمخانه های شهر افزایش می یابد

جمع آوری معتادان کارتن خواب در کرمانشاه/ ظرفیت گرمخانه های شهر افزایش می یابد