مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:272022-01-22اقتصادي

ایجاد شرکت هواپیمایی بومی در آذربایجان غربی ضروری است


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر ضرورت ایجاد شرکت هواپیمایی بومی در استان با توجه به ظرفیت های مرزی بودن تاکید کرد.

- با اشاره به ظرفیت های بی نظیر استان، به ویژه مرزی بودن آن اظهار کرد: در حوزه هوایی سه فرودگاه فعال در شهرستان های ارومیه، خوی و منطقه آزاد ماکو را داریم.

در این راستا برای استفاده حداکثری از میزان ظرفیت فرودگاه های استان، راه اندازی شرکت هواپیمایی بومی که بیس استان باشد، ضروری است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت های حوزه هوایی در بخش مسافربری از جمله توریسم و جهانگردی در داخل و خارج از کشور بسیار حائز اهمیت است، که در داخل کشور باید پروازهای متعدد به مقاصد سیاحتی و مذهبی افزایش پیدا کند و همچنین از ظرفیت های فرودگاهی برای سفر به شهرهایی اعم از اربیل، سلیمانیه، تفلیس، باکو و سایر شهرها در کشورهای همجوار باید استفاده کرد.

حمزه لو در ادامه با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت فرودگاه های فعال در استان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت حوزه هوایی در بخش باری، باتوجه به دارا بودن محصولات استراتژیک و صادراتی در استان امری مهم است، که از این ظرفیت های فرودگاهی باید بهره برداری کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی اظهارکرد: وجود سرمایه گذاری برای راه اندازی شرکت هواپیمایی بومی در استان، اولین اولویت بش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شرکت هواپیمایی بومی در آذربایجان غربی ضروری است

ایجاد شرکت هواپیمایی بومی در آذربایجان غربی ضروری است