مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:072022-01-22اقتصادي

صیانت از اشتغال در استان راهبرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با حمایت از کالاها و محصولات تولیدی داخل استان، علاوه بر کمک به پویایی و رونق بخشی تولید و صنعت، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با حمایت از کالاها و محصولات تولیدی داخل استان، علاوه بر کمک به پویایی و رونق بخشی تولید و صنعت، زمینه برای افزایش اشتغال و بهبود فضای کسب وکار در این خطه از کشورمان فراهم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ مهرداد جهاندیده افزود: رونق بازار، فعال شدن هرچه بیشتر چرخ واحدهای تولیدی، خودکفایی هر چه بیشتر کشور، ایجاد انگیزش سازنده در تولیدکنندگان و صاحبان حرف در ارائه کالا و خدمات بهتر و ایجاد شغل برای افرادی جویای کار از ثمرات توجه به محصولات تولیدی سیستان و بلوچستان است که می بایست همه مردم ما به این امرمهم اهتمام ویژه ورزند.

وی تاکید کرد: با خریداری از محصولات داخلی و حمایت تولیدکنندگان استان، شاهدافزایش تولید، ارتقای بهره وری و بروز فرصت های شغلی بیشتری در استان خواهیم بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: از سویی تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در استان با تولید کالای با کیفیت و مرغوب می توانند شهروندان را ترغیب به استفاده از این کالا و محصولات کنند، چرا که با این کار کمک به سزایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از اشتغال در استان راهبرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

صیانت از اشتغال در استان راهبرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی