مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:022022-01-22اجتماعي

هواشناسی: ماندگاری هوای سرد در غرب و شمال/ بازگشت آلودگی هوا به کلانشهرها


در پی خروج سامانه بارشی از کشور تا روز سه شنبه جوی پایدار در بیشتر نقاط کشور حاکم خواهد بود که منجر به افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهیم شد.

- در پی خروج سامانه بارشی از کشور تا روز سه شنبه جوی پایدار در بیشتر نقاط کشور حاکم خواهد بود که منجر به افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهیم شد.

کارشناس سازمان هواشناسی از ماندگاری هوای سرد در شمال و غرب کشور خبر داد و گفت: در سایر مناطق کشور از امروز افزایش تدریجی دما همراه با بازگشت آلودگی هوا در شهرهای صنعتی را خواهیم داشت.

فریبا گودرزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره وضعیت هوا افزود: با خروج سامانه بارشی از کشور از صبح امروز از مرزهای شرقی، هفته ای بدون بارش را در اغلب نقاط کشور خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: امروز در شرق، غرب و شمال هوا هم چنان سرد است اما از روز دوشنبه به تدریج افزایش 4تا 6درجه ای دمای هوا در بسیاری از نقاط کشور را پیش بینی می کنیم.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در پی خروج سامانه بارشی از کشور تا روز سه شنبه جوی پایدار در بیشتر نقاط کشور حاکم خواهد بود که منجر به افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی: ماندگاری هوای سرد در غرب و شمال/ بازگشت آلودگی هوا به کلانشهرها

هواشناسی: ماندگاری هوای سرد در غرب و شمال/ بازگشت آلودگی هوا به کلانشهرها