مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:022022-01-22اقتصادي

امسال 528 واحد مسکونی تحویل مددجویان کرمانشاه می شود


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از ساخت 528 واحد مسکونی مددجویی درسال جاری خبر داد و افزود: این تعداد واحد تا پایان سال تحویل مددجویان استان می شود.

- امسال 528 "واحد مسکونی" تحویل مددجویان کرمانشاه می شود ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از ساخت 528 واحد مسکونی مددجویی درسال جاری خبر داد و افزود: این تعداد واحد تا پایان سال تحویل مددجویان استان می شود.

پیمان ترکمانه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به سختی های کار تامین مسکن برای مددجویان امداد گفت: متاسفانه در سالهای اخیر قیمت مصالح ساختمانی، زمین و عوامل اجرایی به حدی بالا رفته که عملا توانی برای ساخت مسکن مددجویان بویژه در شهرها نداریم.

وی افزود: هم اکنون قیمت ساخت هر متر مسکن در روستاهای استان حدود پنج میلیون تومان تمام می شود و با این احتساب برای ساخت یک واحد حداقل 50 متری به 250 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم ترکمانه گفت: برای تامین این 250 میلیون تومان بنیاد مسکن فقط می تواند 100 میلیون تومان تسهیلات بدهد.

ما هم 60 میلیون تومان کمک بلاعوض برای این کار پرداخت می کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از محل صندوق امداد ولایت هم نهایتا بتوانیم 30 میلیون تومان تسهیلات پرداخت کنیم که سرجمع می شود حدود 190 میلیون تومان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 528 واحد مسکونی تحویل مددجویان کرمانشاه می شود

امسال 528 واحد مسکونی تحویل مددجویان کرمانشاه می شود