مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 08:422022-01-22اقتصادي

عمده مشکل گیلان مربوط به مدیریت است


استاندار گیلان با بیان اینکه عمده مشکل استان مربوط به بخش مدیریتی است، گفت: بانیان وضع موجود قطعاً جا به جا می شوند و بر اساس شاخص ها، مدیران لایق را جایگزین آنها می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ذخیره کالاهای اساسی و تورم شرایط خوبی نداشت.

استاندار گیلان با بیان اینکه پس از روی کار آمدن، با کمک مردم توانستیم رتبه اول واکسیناسیون را در کشور به دست آوریم، افزود: در حوزه اقتصادی نیز پیشرفت های خوبی کسب کردیم و سیر صعودی تورم نزولی شده و در تلاش هستیم که نرخ گذاری انجام شود تا مردم با افزایش روزانه قیمت کالاها مواجه نشوند.

وی با اشاره به اینکه اکثر واحدهای تولیدی گیلان به دلایل نبود تسهیلات و خرابی دستگاه ها یا بروکراسی های زائد اداری به تعطیلی کشیده شده اند، ادامه داد: از عمده مشکل گیلان در بخش مدیریت آگاه هستیم.

عباسی در ادامه به صدور بیش از 52 مجوز بی نام اشاره و تصریح کرد: در این مجوز سرمایه گذاران دیگر نیازی به طی کردن مراحل اداری برای اخذ مجوز ندارند و استعلامات و مجوزها در بخش های مختلف صادر شده و از سرمایه گذاران فراخوان کردیم که بدون تشریفات اداری در استان سرمایه گذاری کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه تاکنون شش هزار و 500 نفر مربوط به نهادهای حمایتی یعنی کمیته امداد و بهزیستی مشغول به کار شدند، گفت: تلاش ما این است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده مشکل گیلان مربوط به مدیریت است

عمده مشکل گیلان مربوط به مدیریت است