مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 08:272022-01-22بين الملل

پکن اقدام واشنگتن در تعلیق پروازها به چین را غیر منطقی خواند


سخنگوی سفارت چین در آمریکا گفت که اقدام واشنگتن در تعلیق پروازهای خطوط هوایی پکن به مقصد چین پذیرفتنی نیست و دلیلی منطقی و منصفانه برای آن وجود ندارد.

- به نقل از اسپوتنیک، سفارت چین در آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که اقدام تلافی جویانه واشنگتن در تعلیق ده ها پرواز به مقصد چین غیرمنطقی است و این مسئله باید پایان یابد.

لیو پنگ یو سخنگوی سفارت چین در واشنگتن در این باره گفت: بسیار غیرمنطقی است که آمریکا پروازهای خطوط هوایی چین را تعلیق می نماید.

ما از طرف آمریکایی می خواهیم که از ایجاد اختلال و محدودیت در پروازهای عادی مسافربری خطوط هوایی چینی دست بردارد.

پیشتر دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا اعلام کرده بود که 44 پرواز از آمریکا به چین را به بهانه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآورده است.

تعلیق این پروازها به چین از 30 ژانویه آغاز می شود و شامل پروازهایی از شرکت های هواپیمایی شیامن (Xiamen)، شرکت هواپیمایی جنوبی چین و ایر چین می شود.

گفتنی است که دولت چین اخیراً چندین پرواز آمریکایی به مقصد چین را به دلیل افزایش تعداد مسافرانی که تست کرونای آنها مثبت شده بود، لغو کرد.

سخنگوی سفارت چین در این باره توضیح داد که تصمیم دولت چین برای تعلیق برخی پروازها به مقصد چین به طور مؤثر به جلوگیری از گسترش فرامرزی ویروس کرونا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن اقدام واشنگتن در تعلیق پروازها به چین را غیر منطقی خواند

پکن اقدام واشنگتن در تعلیق پروازها به چین را غیر منطقی خواند