مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 06:022022-01-22اجتماعي

تعطیلی آموزش حضوری در برخی از مدارس استان کرمان به علت برودت هوا


رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و آموزش پرورش استان کرمان از تعطیلی آموزش حضوری در برخی از مدارس استان در امروز شنبه دوم بهمن به علت برودت هوا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهران باهری اظهار داشت: با توجه به برودت و کاهش دما به زیر منفی 10 درجه در شهرستان شهربابک و هماهنگی با ستاد بحران این شهرستان آموزش حضوری در تمام مدارس دوره ابتدایی امروز شنبه دوم بهمن ماه تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به آلودگی هوا ناشی از وزش شدید باد و برودت هوا آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی منطقه گلباف و مدارس روستاهای حرمک، نسک و کشیت در تمام دوره های تحصیلی امروز شنبه دوم بهمن تعطیل است و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

باهری با بیان اینکه با توجه به برودت هوا و وزش شدید باد در شهرستان بافت آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی امروز شنبه دوم بهمن ماه جاری تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد، گفت: مدارس متوسطه این شهرستان با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی منطقه راین نیز امروز شنبه دوم بهمن به علت برودت هوا تعطیل شد و آموزش از طریق فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی آموزش حضوری در برخی از مدارس استان کرمان به علت برودت هوا

تعطیلی آموزش حضوری در برخی از مدارس استان کرمان به علت برودت هوا