مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 02:122022-01-21سياسي

کردستان در هفته ای که گذشت/از بارش سنگین برف تا رکوردشکنی سرما در سنندج


بارش سنگین برف در روزهای یکشنبه و دوشنبه، آزادسازی 8 زندانی در مریوان، شکستن رکورد 50 ساله سرما در سنندج، اعلام برگزاری بهترین و متنوع ترین مراسمات نوروزی در کردستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، در اولین روز از هفته گذشته، کمپین کمک به زندانیان نیازمند با همت خیرین مریوان و با هدف کمک به زندانیان نیازمند با مشارکت خیرین نوع دوست و نیک اندیش مریوانی برپا شد.

همت خیرین مریوانی و همراهی مسئولین قضایی و مجموعه زندان مریوان این بار به یاری زندانیان محکوم و نیازمند شتافت و با دعوت از شکات پرونده و رفع اختلاف و پرداخت بدهی و دیه و همچنین اخذ رضایت شکات پرونده و البته گذشت انسانه دوستانه شکات موجب آزادی 8 زندانی از زندان مریوان شد.

عبدالحسین یوسفی دبیر جمنا استان کردستان شد با صدور حکمی از سوی مهدی چمران نایب رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، عبدالحسین یوسفی به عنوان دبیر استانی این جبهه در کردستان منصوب شد.

در حکم چمران خطاب به آقای یوسفی آمده است، نظر به پیشنهاد کمیته تشکیلات، سازماندهی و امور استان ها که حاکی از لیاقت، صلاحیت و توانمندی شما می باشد، به موجب این حکم به عنوان دبیر شورای جبهه مردمی استان کردستان تعیین می شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان در هفته ای که گذشت/از بارش سنگین برف تا رکوردشکنی سرما در سنندج

کردستان در هفته ای که گذشت/از بارش سنگین برف تا رکوردشکنی سرما در سنندج