مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 01:122022-01-21سياسي

لمس کردن زودتر اقدامات نظام با تکمیل پروژه های نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی توان خود را روی تکمیل پروژه های نیمه کاره بگذاریم، مردم نتیجه فعالیت ها و اقدامات دولت و نظام را زودتر لمس می کنند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی توان خود را روی تکمیل پروژه های نیمه کاره بگذاریم، مردم نتیجه فعالیت ها و اقدامات دولت و نظام را زودتر لمس می کنند.

اسماعیل کیهان در بازدید از سد ایلی آباد بهمیی، روند هزینه کرد و پیشرفت فیزیکی این پروژه را بررسی کرد و اهتمام مدیر ارشد بخش کشاورزی را برای تکمیل این پروژه در این منطقه محروم قابل تقدیر دانست.

وی افزود: از رییس سازمان جهاد کشاورزی انتظار می رود تا از تعریف پروژه های خرد و کوچک در سیاست های کاری اش خودداری کند و انرژی خود و همکارانش را معطوف به اتمام پروژه های شاخص و نیمه تمام بگذارد.

مدیرکل دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: وقتی توان خود را روی تکمیل پروژه های نیمه کاره بگذاریم، مردم نتیجه فعالیت های دولت و نظام را زودتر لمس می کنند و از سوی دیگر شاهد طولانی شدن و فرسوده شدن پروژه ها نخواهیم بود.

کیهان، پروژه های شاخصی چون سد ایلی آباد را موثر و مفید ارزیابی کرد و تصریح کرد: هر کمک و حمایتی در روند اجرای پروژه های سازمان جهاد کشاورزی لازم باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لمس کردن زودتر اقدامات نظام با تکمیل پروژه های نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد

لمس کردن زودتر اقدامات نظام با تکمیل پروژه های نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد