مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 00:372022-01-21سياسي

«برف» فرصتی برای انتقام جویی/انتقادهای مغرضانه و بازی با احساسات مردم


در حالیکه مدیریت صفر و صد نیست و انتقادات زیادی به برخی رفتارها و کارهای مدیران وارد است، اما عده ای در جریان برف اخیر سنندج، فضا را وفق مراد دیدند و با نادیده گرفتن بسیاری از خدمات شهری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، به دنبال بارش سنگین و بی سابقه برف در روزهای یکشنبه و دوشنبه گذشته در کردستان، در رسانه ها و فضای مجازی انتقادهای زیادی به شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج شد.

اگرچه انتقاد سازنده کاری پسندیده و موجب برطرف شدن برخی کاستی ها می شود اما شرط انتقاد این است که در راستای اصلاح و نه غرض ورزی و زمینه ای برای انتقام جویی باشد.

هیچکس منکر ایجاد مشکلات در دو روز بارش برف برای مردم سنندج و دیگر شهرهای کردستان نیست که بخشی از آن به نحوه مدیریت برمی گردد، اما بارش برف در سنندج سیاسی شد چرا که عده ای از جریان مقابل شورای فعلی فضا را وفق مراد دیدند و با سیاه نمایی و بازی با احساسات مردم، هر آنچه در توان داشتند نسبت به هتک حرمت شورا و شهرداری در طبق اخلاص گذاشتند.

این جریان به جای اعتراف به کم کاری در سال های گذشته در زمینه تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز شهرداری، برای فرار رو به جلو و پوشش ضعف ها و سیاسی کاری های خود در دو دوره گذشته در شورا، با احساسات مردم بازی کردند و به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«برف» فرصتی برای انتقام جویی/انتقادهای مغرضانه و بازی با احساسات مردم

«برف» فرصتی برای انتقام جویی/انتقادهای مغرضانه و بازی با احساسات مردم