مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 00:272022-01-21فرهنگي

تلویزیون بالاخره «رعد و برق» بهروز افخمی را به خود می بیند؟


که قرار بود سریال مناسبتی تلویزیون برای ماه رمضان 1400 باشد و پس از پخش یک قسمت از آنتن کنار گذاشته شد، - تلویزیون بالاخره رعد و برق بهروز افخمی را به خود می بیند؟ سریال رعد و برق ـ ساخته بهروز افخمی ـ که قرار بود سریال مناسبتی تلویزیون برای ماه رمضان 1400 باشد و پس از پخش یک قسمت از آنتن کنار گذاشته شد، با نزدیک شدن به ماه رمضان 1401 هنوز به آنتن نرسیده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سریال رعد و برق به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داود هاشمی که ماه رمضان گذشته به عنوان سریال مناسبتی شبکه پنج سیما معرفی شد و حتی یک قسمت از آن نیز به روی آنتن رفت، اکنون پس از گذشت چندین ماه و در حالی که کمتر از سه ماه دیگر ماه رمضان آینده از راه می رسد، هنوز به پخش نرسیده و خبری رسمی هم از ادامه تولید آن نیست.

رعد و برق در فروردین ماه سال جاری و با شروع ماه مبارک رمضان، قرار بود سریال مناسبتی تلویزیون باشد اما در اولین روز ماه رمضان در حالی که دیگر سریال ها از شبکه های مختلف به پخش رسیدند، قسمت اول رعد و برق به آنتن نرسید و با یک روز تاخیر در روز دوم ماه رمضان پخش شد.

در ادامه پخش قسمت دوم این مجموعه نیز با مشکل مواجه شده و سازندگان مشکلات فنی و دشواری ساخت را بهانه این تاخیر عنوان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون بالاخره «رعد و برق» بهروز افخمی را به خود می بیند؟

تلویزیون بالاخره «رعد و برق» بهروز افخمی را به خود می بیند؟