مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 00:022022-01-21سياسي

تحلیل های حرفه ای در مقابل تحلیل های سخیف


دود بی انصافی های ناشی از حب و بغض جریان های سیاسی مستقیم به چشم مردم می رود چون دائما عده ای از دو جریان سیاسی فقط نقاط منفی هم را برجسته می کنند و یا حتی نکات مثبت را سیاه و منفی جلوه می دهند و هیچگاه اجازه نمی دهند مردم بصورت واقعی با رویدادها مواجه شوند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس، یادداشت- مهدی فضائلی: در حالیکه چهره ها و رسانه های جریان رقیب دولت و اپوزسیون مفلوک خارج از کشور، کینه توزانه و غرض ورزانه حاضر نشدند هیچ نکته مثبتی نه در باره توافقنامه راهبردی با چین بیان کنند و نه در باره سفر رییس جمهور کشورمان به روسیه و همه تلاششان را برای تخریب این توافقنامه و این سفر و دستاوردهایش انجام دادند، رسانه ها و محافل حرفه ای جهان و خصوصا غربی اعترافات مهمی در باره این دو موضوع داشتند.

برای نمونه، نشریه آمریکایی فارن پالیسی نوشت: افزایش همکاری های امنیتی میان ایران و چین، تهدیدی جدی علیه منافع کلیدی امنیتی آمریکا، اسراییل و کشورهای عربی خلیج فارس است و ادامه داد قرارداد 25 ساله میان ایران و چین ، دربردارنده مزایای عمده ای برای این 2 کشور است که از قضا هر دو دشمن آمریکا هستند.

ایران در این قرارداد از محل سرمایه گذاری های چین در زمینه انرژی و مسائل زیرساختی به میلیاردها دلار ثروت دست پیدا خواهد کرد و اثربخشی تحریم های آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل های حرفه ای در مقابل تحلیل های سخیف

تحلیل های حرفه ای در مقابل تحلیل های سخیف