مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 22:472022-01-21سياسي

استاندار گیلان: عده ای خاص در روند انتصابات گیلان سنگ اندازی و دخالت نکنند


استاندار گیلان با انتقاد از دخالت عده ای خاص در انتصابات گیلان گفت: در مسئله انتصابات اختیار و محدودیت داشته و مدیران منصوب شده در صورت ناکارآمدی جابجا خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امروز در شبکه باران با تبریک میلاد باسعادت میلاد حضرت زهرا اظهار کرد: این بانوی گران قدر یک از اسوه های فداکاری و ایثار بوده و جوانان به ویژه بانوان باید این بانوی بزرگوار را الگوی زندگی خود قرار دهند.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی و عمرانی گیلان در ابتدای دولت سیزدهم گفت: زمانی که بنده استاندار گیلان شدم این استان به مانند دیگر نقاط کشور در بخش های اقتصادی، عمرانی و معیشتی در شرایط بدی بوده است لذا باید اقدامات عاجل در این خصوص اندیشیده شود.

استاندار گیلان اولویت اول دولت سیزدهم در بدو ورود را مبارزه با کرونا دانست و گفت: در روزهای ابتدایی دولت سیزدهم روزانه 700 نفر در کشور جان خود را از دست می دادند به این منظور سعی شد در سریع ترین زمان ممکن واکسن و تجهیزات موردنیاز وارد کشور و استان گیلان شود.

جایگاه نخست گیلان در حوزه تزریق واکسن کرونا عباسی با تأکید بر جایگاه نخست گیلان در حوزه تزریق واکسن کرونا بیان کرد: اولویت در گیلان هم به مانند دیگر نقاط کشور مبارزه با کرونا بوده و با توجه به شرایط وخیم کرونایی در گیلان اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: عده ای خاص در روند انتصابات گیلان سنگ اندازی و دخالت نکنند

استاندار گیلان: عده ای خاص در روند انتصابات گیلان سنگ اندازی و دخالت نکنند